7 pitanja koja trebate sebi postaviti prije kupovine novog štampača

 

Tehnologije štampanja i sami štampači se konstantno unaprjeđuju i poboljšavaju. Da li ste ikad zapitali da li vaš postojeći štampač drži korak sa vremenom, koliko se boljih uređaja u međuvremenu pojavilo na tržištu i koje su ponuđena poboljšanja primjenjiva na vašu organizaciju? Lista dodatnih mogućnosti i opcija integrisanih u moderne štampače se stalno povećava, što je super za krajnjeg korisnika, ali previše izbora ubija izbor. U moru mogućnosti teško je odabrati odgovarajuće rješenje jer je svako radno okruženje specifično, sa svojim potrebama i ograničenjima.

Ipak, ako znate odgovore na idućih par pitanja izbor odgovarajućeg štampača postaje mnogo lakši.

 

  1. Da li mi je potreban „obični“ ili multi-funkcijski (MFP) štampač?

Prvi korak u izboru najoptimalnijeg uređaja za vaše poslovanje je odluka da li vam treba „obični“ štampač ili su vam potrebne i dodatne funkcije, poput kopiranja dokumentacije, slanja i primanja faxa ili skeniranja dokumenata na računar. Više funkcija spakovanih u jedan uređaj će vam uštediti kancelarijski prostor, a dodatni benefiti poput e-mail adresara za automatsko prosleđivanje skeniranih dokumenata će vam uštediti i vrijeme. Sa druge strane, „obični“ štampači zbog svoje jednostavnosti su uglavnom jeftiniji za održavanje i rukovanje, brže štampanju i manje koštaju.

  1. Da li mi je štampanje u boji baš neophodno?

Ako planirate da svoj novi štampač koristite za štampanje svakodnevnih dokumenata, poput elektronske pošte, finansijskih izvještaja ili dopisa, onda je crno-bijeli štampač vaš najbolji izbor. Sa druge strane, ako često šaljete promotivne materijale na štampu u lokalne štamparije, poput brošura ili menija, vrijeme je da razmislite o nabavci kolor štampača. Troškovi čestog slanja projekata na štampu nisu zanemarljivi kao ni nesigurnost u izvršenje: kopkanje kad će vaš posao doći na red i biti završen, da li će biti urađeno kao što ste zamislili, da li će biti potrebno nešto ponovo štampati i time probiti rok…

  1. Koliko štampam?

Da bi bili sigurni da vaš novi štampač može u potpunosti ispuniti vaše potrebe za štampom potrebno je da znate vaš planirani mjesečni obim štampe. Kroz praksu smo saznali da je najbolji indikator ovog parametra trenutna mjesečna potrošnja tj. nabavka papira.

  1. Da li će novi štampač raditi sa drugim štampačima koje već imam?

Postoji više načina da povežete računar sa štampačem. Štampači predviđeni za kancelarijsko poslovanje se najčešće povezuju kablom i to putem USB i/ili Ethernet (mrežnog) porta. Ukoliko nemate mrežno okruženje u svojoj kancelariji, imajte na umu da postoje štampači sa opcijom bežičnog (wireless – WiFi) povezivanja. Preduslov za ovaj tip povezivanja je da imate računar ili laptop sa WiFi konekcijom. Ukoliko planirate da više zaposlenih štampa na jednom štampaču predlažemo da se odlučite za mrežni štampač.

  1. Koliko je jednostavno korištenje?

Što je više opcija spakovano u jedan uređaj to je kompleksnije rukovanje istim. Ipak, većina modernih štampača je dizajnirana za što lakše korištenje, sa naglaskom na preglednost i brzu dostupnost najčešće korištenih funkcija. Sa druge strane, specijalizovani štampači i uređaji za doradu štampe zahtijevaju određeni period obuke. Posavjetujte se prilikom kupovine ili najma svog novog štampača da li je obezbjeđena obuka korisnika. Idealno bi bilo da se obuka održi na vašoj lokaciji praćenjem vaših radnih procesa. U radu sa novim štampačem ili njegovim rjeđe korištenim opcijama veliku olakšicu može pružiti i odštampano uputstvo koje će se nalaziti u neposrednoj blizini uređaja.

  1. Da li imam prostora za novi štampač?

Ovo pitanje može zvučati banalno, ali susretali smo se sa situacijama kada se gabariti novog štampača zaborave ubaciti u jednačinu o nabavci. Moderni štampači jesu kompaktni i proizvođači ulažu veliki trud u što bolje iskorišćenje i uklapanje u enterijer ali za svaki slučaj provjerite s koliko prostora raspolažete za svoj novi štampač prije donošenja konačne odluke o nabavci.

  1. Da li imam siguran servis za kupljeni štampač nakon isteka garantnog roka?

Sve ima svoj vijek trajanja. Kako bi smanjili stres i izbjegli glavobolju potrage za lokalnim „majstorom“ koji bi u idućih par dana mogao naići i pogledati vaš štampač, na vrijeme mislite o dostupnosti servisa i zamjenskih djelova. Prije same kupovine provjerite da li vaš prodavac nudi servis i nakon isteka garantnog roka, koji su uobičajeni period otklanjanja kvara i da li nudi garantni rok na popravke.

 

Za BESPLATNU preporuku ili stručno savjetovanje o nabavci vašeg novog štampača kontaktirajte nas već danas i uživajte u bezbrižnoj kupovini.

 

O KMC-u

KMC od 2005. godine nudi opremu, usluge kao i pakete kompletnih rješenja iz segmenta kancelarijskog poslovanja i poslovnih tehnologija na tržištu Bosne i Hercegovine i susjednih zemalja. Zahvaljujući našim rješenjima, sposobnim da mala preduzeća pretvore u visoko-produktivne oaze ali i da velikim kompanijama pruži neophodan uvid i kontrolu u interno poslovanje, postali smo prepoznatljivo ime u poslovnim krugovima regiona.

Kategorije

Arhiva

Podijeli članak

Podijeli ovaj članak sa svojim prijateljima